Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΕΛΈΝΗ ΦΙΛΊΝΗ: «ΜΟΥ ΈΛΕΙΨΕ Ο ΠΑΤΈΡΑΣ ΜΟΥ»


Πως ήταν τα παιδικά χρόνια της Ελένης Φιλίνη;«Μου έλειψε ο πατέρας μου. Έπαθε μια οικονομική καταστροφή και αναγκάστηκε να φύγει στον Παναμά. Τον στερήθηκα από τα εννέα μου χρόνια. Η έλλειψη του πατέρα ήταν πολύ σημαντική. Δεν τον έζησα όπως ήθελα. Αυτό δεν αλλάζει. Δεν ξεπερνιέται. Το 1986 πήγα και τον είδα στον Παναμά. Την τελευταία μου μέρα εκεί μου είπε ότι ήταν άρρωστος και μέσα σε έναν χρόνο πέθανε. Σοκαρίστηκα πάρα πολύ. Είχα περάσει μαγικά όμως εκεί. Έζησα τον πατέρα μου έναν μήνα ονειρικό. Ήμουν όλη την ημέρα μαζί του. Όλα τα χρόνια που έλειπε χώρεσαν σε αυτό το διάστημα» δήλωσε στο «Λοιπόν» η ηθοποιός.
ΠΗΓΗ http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/221226/eleni-filini-moy-eleipse-o-pateras-moy?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου